דף הבית » מי אנחנו
מי אנחנו
קופל גרופ
קופל גרופ נוסדה בשנת 1999 ופועלת רק באמצעות סקטור סוכני הביטוח בישראל, המשווקים ללקוחותיהם כתבי שירות ומנויים בתחומי שירותי הרכב, תיקון מוצרי חשמל ביתיים, תפעול מוצרים פנסיוניים וגמל למעסיקים.
קופל גרופ הנה החברה היחידה בישראל המשווקת את מוצריה אך ורק באמצעות סקטור סוכני הביטוח, ומשתפת פעולה עם למעלה מ- 1,500 סוכנים, המעניקים שירות של אלופים ללקוחות.
האמפתיה, הזמינות והשירות הם הדגל של החברה והאסטרטגיה לאורך השנים.
קופל גרופ, תחת המותג Start Car, הינה אחת מהחברות המובילות בתחום שירותי הדרך והגרירה, כיסוי לשבר שמשות, רכב חליפי, מראות, פנסים ועוד.
המותג Start Car זכה במקום הראשון בסקר לשכת סוכני הביטוח בישראל בתחום הפקת כתבי שירות מחוץ לפוליסה.
קופל גרופ, תחת המותג Electro Kopell, מגיעה לכל בית אב בישראל, ומעניקה שירות תיקונים למוצרי חשמל ביתיים והיחידה שמציעה שירות "חדש תמורת ישן" (אם לא הצלחנו לתקן) בפריסה ארצית.
קופל גרופ, תחת המותג Jobbit, מספקת שירותי סליקה ותפעול בתחום הפנסיוני עבור למעלה מ- 5,000 מעסיקים במשק, ומטפלת בשיוכי התשלומים והסליקה.
Jobbit מנוהלת על-ידי אנשי מקצוע ותיקים ומנוסים מענף הביטוח, ומפעילה מערכות מחשוב מהמתקדמות בתחום.
קופל גרופ מעמידה לטובת לקוחותיה מוקד שירות יעודי, הפעיל 24/7 (למעט יום כיפור), מערכות CRM מתקדמות, מערכות תקשורת מובילות והכי חשוב… הון אנושי מנוסה, אמפתי וקשוב.
הצוות שלנו
בזכות עובדי החברה אנו בולטים במקצועיות, בשירות, בהבנת הלקוח ושמים את הלקוח בראש מעינינו. המשאב האנושי שלנו הוא לב החברה. הקשר האישי, המענה האנושי והשירות המהיר, הינם הבסיס להתקשרות ארוכת טווח עם לקוחותינו.
הצטרף אלינו עוד היום וגם אתה תהנה משירות של אלופים!
פעילות חברתית שלנו
קופל גרופ נותנת החסות משנת 2009 למועדון הכדורגל מכבי תל-אביב.
בנוסף קופל גרופ נותנת החסות הראשית של קבוצת הכדורשת נשים של קריית אתא, המשחקת בליגת העל מספר שנים וקרויה על שם נותנת החסות – קופל גרופ.
דרושים
לוח הדרושים של Kopell Group מציע מגוון משרות בפריסה ארצית.
משרות הדרושים מיועדות לגברים ונשים כאחד ופונות לטווח רחב של גילאים.
קופל גרופ מציעה גם משרות בתנאים גמישים, המתאימים לסטודנטים ולאימהות.
בואו להיות חלק מההצלחה וליהנות מסביבת עבודה נעימה, דינמית וחדשנית!
תאור:
דרושים /ות רפרנטים /ות לחברה חדשה וייחודית בתחום הבריאות.
במסגרת התפקיד :
מתן שירות אישי, אדיב ומקצועי ללקוחות החברה בנושא התפעול הרפואי :
תיאום תורים, הקדמת תורים, הוצאת טפסי התחייבות.
עבודה מול ספקי משנה רלוונטיים.
מקום העבודה – חיפה (צ'יק פוסט)
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתחום ביטוחי הבריאות /סילוק תביעות.
ניסיון בשירות לקוחות – חובה.
יכולות בעבודת צוות.
עבודה בסביבת עבודה ממוחשבת.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
תאור:
לחברה מובילה העובדת בתחום שירותי הרכב והביטוח דרושים/ות נציגי/ות שירות.
מענה טלפוני לשיחות נכנסות בלבד ללקוחות החברה ללא מכירות.
שעות עבודה נוחות במשמרות בוקר וערב עם אפשרות למשמרות לילה.
ישנה אפשרות לעבודה בסופי שבוע וחגים.
העבודה מתאימה גם כמשרת הורים ולסטודנטים /ות.
כניסה כעובד החברה מהיום הראשון ללא חברות קבלן.
דרישות:
תודעת שירות גבוהה.
ידע בסיסי בסביבת מחשב.
לפחות 4 משמרות בשבוע.
ניסיון במתן שירות- יתרון.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תאור:
רוצה לעשות משכורת גבוהה ביום עבודה קצר? מקומך איתנו!
התפקיד כולל: מכירת חבילות שירות בתחום החשמל.
יצירת קשר עם לקוחות חדשים וקיימים.
העבודה במשרה מלאה בימים א -ה בין השעות .9:00-15:00
סביבת עבודה צעירה ודינאמית ,בונוסים גבוהים ותמריצים.
המוקד נמצא בצק פוסט, נגיש בתחבורה ציבורית.
דרישות:
ניסיון במכירות – חובה.
ניסיון במכירות טלפוניות – יתרון.
יכולת ניהול מו"מ, ראש גדול, שירותיות.
יכולת התנהלות בצוות.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תאור:
חברת קופל גרופ, מגייסת נציג/ת מכירות לתחום הבריאות.
מיקום המשרה – חיפה.
ימי העבודה – א -ה.
שעות העבודה – 09:00-15:00 (גמישות בשעות).
שכר בסיס + עמלות גבוהות.
השתלבות בסביבה משפחתית, צעירה ודינאמית.
דרישות:
בעל/ת ניסיון ממוקדי מכירות טלפוני- חובה.
בעל/ת יכולת וורבלית טובה.
יכולת עבודה בצוות.
עבודה לטווח ארוך.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תיאור המשרה:
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף לרבות- ניהול יומנים ופגישות מרובות משתתפים, תיאום וארגון נסיעות לחו"ל ומענה טלפוני.
ניהול משימות אל מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
איסוף, ריכוז והכנת חומרים לדיונים רגישים, עריכת דו"חות, הכנת מצגות וכתיבת פרוטוקולים.
ליווי בפגישות מחוץ למשרד.
דרישות המשרה:
ניסיון בניהול יומנים ועבודה אדמיניסטרטיבית.
יכולת ניסוח ברמה גבוהה.
שליטה באופיס על כלל יישומיו לרבות Excel ו PowerPoint ברמה טובה מאוד.
בעל/ת ראש גדול, יסודי/ת, אחראי /ת, יכולת עמידה בלחץ.
נכונות למשרה מלאה עם שעות נוספות.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תאור:
עבודה שוטפת מול סוכני ביטוח, חברות ביטוח, רואי חשבון וחשבי שכר.
דיווח בממשק מעסיקים.
משרה מלאה א-ה
המשרדים ממוקמים סמוך לתחנת "מרכזית המפרץ"/ עפולה.
דרישות:
ידע בExcel – ו תוכנות – office חובה.
ידע בתחום ענף הביטוח הפנסיוני/ חשבות שכר -יתרון
תאור:
לחברה וותיקה בתחומה באזור חיפה, דרוש /ה נציג /ת שירות ותפעול.
מענה טלפוני ללקוחות
תפעול קריאות שירות מול ספקי שירות רלוונטיים
עבודה בימים א‘-ה‘, .08:00-17:00
ימי ו‘ לסירוגין .08:00-12:00
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות – חובה!
יחסי אנוש מעולים.
יכולת לעבוד תחת לחץ.
יכולת לתיעדוף משימות.
שליטה מלאה בתוכנות.office
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תאור:
טיפול שוטף בחשבוניות לספקים/ לקוחות
טיפול שוטף במסב ושיקים
הפקדות בבנק
הכנת חומר למדור שכר
עוזר/ת למנהלת חשבונות ראשית
דרישות:
מנהלת/ת חשבונות סוג 2 – חובה.
תעודת חשב /ת – יתרון
ניסיון כמנהל /ת חשבונות וחשבת שכר – יתרון
שליטה טובה באקסל.
ידע בתוכנות פיננסית ושיקלולית – יתרון.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תיאור תפקיד:
אחריות על הלו"ז של אנשי מכירות שטח (משווקים).
העבודה כוללת שיחות יוצאות ללקוחות עסקיים ותיאום פגישות מול סוכני ביטוח.
ימים א' עד ה' 09:00-16:00.
המשרדים ממוקמים בצ'ק פוסט חיפה.
דרישות:
ניסיון בתיאום פגישות.
עמידה ביעדים.
רצינות וחריצות.
יכולת עבודה בתנאי לחץ.
תיאור המשרה :
עבודה משרדית הכוללת טיפול בדואר, מיילים ומענה טלפוני ללקוחות העסקיים של החברה.
הקלדת חשבוניות ושיקים.
עבודה על מחשב עם ממשקים מרובים.
הפקת דוחות אקסל ועיבודם.
דרישות המשרה:
בגרות מלאה חובה.
ניסיון בעבודה עם מערכות מחשוב יתרון.
ידע וניסיון בתוכנת אקסל יתרון.
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
המשרדים ממוקמים באזור צ'ק פוסט.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.