Electro Kopell כתב שירות ייחודי המעניק שירות תיקונים למוצרי חשמל ביתיים

שאלות נפוצות

יש לי תקלה במכשיר החשמלי בבית, לאן עלי להתקשר?
יש להתקשר למוקד שלנו הפועל 24/7 בטלפון 5676* שלוחה 2.

האם יש השתתפות עצמית כלשהי על תיקון מוצרי החשמל?
כן, ישנה השתתפות עצמית נמוכה. ניתן לעיין בכתבי השירות של החברה.

האם יש הגבלה במספר השירותים שאני זכאי לקבל?
לא, אין הגבלה למתן השירותים.

אם המכשיר החשמלי חזר מתיקון והתקלה חוזרת על עצמה, האם אני זכאי לשירות נוסף?
ישנה אחריות על תקלה חוזרת למשך חצי שנה ועל כן, במידה והתקלה חזרה על עצמה, הינך זכאי לשירות נוסף ללא תשלום השתתפות עצמית.

איזה מוצרי חשמל מכוסים במנוי?
מנוי אלקטרו קופל מכסה עד 13 מוצרי חשמל ללא הגבלת כמות (בכפוף לכתב השירות).

הצטרפו לשירות תיקונים למוצרי חשמל ביתיים ותוכלו להיות בראש שקט.

לפנייה למוקד חייגו 5676*  שלוחה 2

 

צור קשר
צפה

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני