


קופל גרופ בעקבות התפשטות נגיף הקורונה
בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בארץ ובעולם, נערכה חברת
קופל גרופ מבעוד מועד לספק שירותים מלאים לכל לקוחותיה
גם במצב חירום.
לרשות החברה עומדות מערכות טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לחברה לספק שירות גם מרחוק ומחוץ למשרדיה.
מערכות אלה כוללות מענה טלפוני אנושי, שיחות מוקלטות, שירות שוטף עבור סוכני הביטוח וללקוחות בנושא החתמת מנויים,
תפעול השירות ועוד מגוון שירותים.
בנוסף, כלל שירותי החברה לרבות שירותי הדרך, הגרירה, רכב חלופי, שמשות ושירות התיקונים למוצרי החשמל יעבדו כרגיל.
השירותים יספקו מענה שוטף ומקצועי ללקוחות החברה באמצעות מערכות הנמצאות בענן, ויאפשרו לעובדים את היכולת להתממשק
מהבית בלחיצת כפתור קלה.
חברת קופל גרופ ערוכה למצב חירום ומתנהלת על פי נהלי ביצוע ברורים, כמו כן העובדים בחברה עברו תדרוך מלא בנושא.
מנכ"ל החברה, מיקי קופל התייחס ואמר: "מדינת ישראל במשך השנים עברה מלחמות, אירועי טרור, וירוסים שהולכים ועוברים
ואף נערכה למלחמה כימית לא פעם. אין ספק שפעם אחרי פעם המדינה הוכיחה את עצמה שהיא מתמודדת יפה עם כל מצב
יודעת להיערך בהתאם, כך גם עכשיו. כל עוד כולם ישמעו להוראות אני בטוח שהכל יהיה מאחורינו בקרוב.
אנחנו מאחלים לכלל אזרחי ישראל בריאות ושנחזור לשגרה במהרה."
שירותי הענן נתמכים באמצעות חברת VoIPe Telecom (מנכ"ל החברה, רונן גפן)
Kopell Group שירות של אלופים!
5676*