קופל גרופ | גרירה | תיקון מוצרי חשמל | תפעול מוצרים פנסיוניים | Kopell Group

טיפול בתביעות צד ג' | מחלקת סילוק תביעות

טיפול בתביעות צד ג' דורש מקצועיות, מיומנות (קשרים לא יזיקו), ראיה רחבה והתמצאות בתאונה הנדונה.
את גופי מסלקי התביעות אחלק לחמש קבוצות. המטרה בכתבה להבהיר את ההתנהלות של כל קבוצה וקבוצה.

 

קבוצה א: חברות הביטוח הנתונות לפיקוח.
קבוצה ב: חברות ההשכרה והליסינג למינהן (יש הרבה) לא נתונות לפיקוח.
קבוצה ג: חברות האוטובוסים אגד: אגד תעבורה, אגד הסעים, דן והחברות הפרטיות שחלקן מסובסדות על ידי המדינה.
קבוצה ד: חברות הממשלה (ענבל ומשרד הביטחון).
קבוצה ה: קש חתמים וסקוריטס.

 

הערת ביניים

טוב עשה הפיקוח שאיפשר לשלח את כל דרישת התשלום במייל לחברות הביטוח דבר זה חוסך זמן טיפול
והעיקר שלא נתונים לחסדי דואר ישראל.

חברות הביטוח
בארץ יש 13 חברת ביטוח.

שרות טיפול מענה טלפוני והתנהלות
לצערי הרב לא כל החברות מתחילות לקבל שיחות בשעה אחידה ולא כולן מסיימות באותה שעה (טוב עושה הפניקס
שמאפשרת להתנהל מולה משעה 08:00 עד 20:00). בכל חברות הביטוח ההתנהלות היא מול מוקדן/מוקדנית, למעט
כלל ביטוח שההתנהלות היא ישירות מול מסלקי תביעות, דבר המקל מבחינה מקצועית על סילוק התביעה. במרבית
חברות הביטוח ההמתנה למוקד היא לפעמים עד עשרים דקות ויותר.

התנהלות המסלקים
משיחות שערכתי תוך כדי בדיקת תביעות עם מסלקים מתברר כי תור העבודה שלהם עמוס במאות תיקים ולכן לפעמים
הם מתקשים לעמוד ב-30 הימים למיצוי מלא של סילוק התביעה. כמו כן שמנו לב שבלא מעט מהמקרים אין הודעה מצד
הצד השני המעורב בתאונה ולצערי הרב אין שיתוף פעולה מצד סוכני הביטוח בהשגת הודעה וזה מצריך את החברה
להוציא חוקר לגבות הודעה דבר שגורר אחור בתשלום.

לא אכנס להתנהלות התביעה ממש כי כל תביעה היא שונה.
רק אציין שבניגוד לדעה הרווחת רוב חברות הביטוח מסיימות ואו משתדלות לסיים את הטיפול תוך 30 יום במידה וחומר
התביעה נשלח בשלמותו. ואו כל מסמך שנדרש נשלח מייד.

 

חברות ההשכרה והליסיניג
רבות כבר דובר על התנהלות לוקה בחסר של רוב חברות הליסיניג וההשכרה בארץ. לדעתי ולאחר שיחות רבות עם מנהלי
מחלקות תביעות הבעיה בהתנהלות היא מדיניות החברה. כל ניסיון בעבר לרתום אותם לפיקוח נדון לכשלון. למה צריכה
להתנהל אצלם תביעה בין שלושה חודשים לעשרה חודשים במקרה הטוב?

מה ההבדל בין התנהלות תביעה בחברת ביטוח
לבין חברת ליסיניג? אציין לדוגמא טובה את הרץ אשר מקבלת חומר במייל יחד עם צילום צ'ק ועושה העברה בנקאית.
הטיפול במרבית המקרים לא עובר את 30 הימים. כמו כן, אלבר שגם אצלם הטיפול המענה הטלפוני הוא מצויין – גם שם טיפול
לא לוקח יותר מ-30 יום.

 

ענבל ומשרד הביטחון
שני הגופים הנותנים מענה לרכבי הממשלה והצבא מטפלות למרות הקשיים האובייקטביים בקבלת הודעה בצורה מצויינת
ברמה של חברות ביטוח. הן עושות מאמצים גדולים לקבל הודעות בצורה מהירה. גם שם הטיפול הוא בן 30-45 יום
במידה ונשלחה דרישה בצורה מסודרת ומלאה.

 

חברות האוטובוסים
בארץ יש הרבה חברות אוטובוסים מסובסדות אשר פועלות בהיתר משרד התחבורה להסעות נוסעים בקווים עירוניים ובין
עירוניים. לא קל להגיע אל מחלקות התביעות שלהן ולהתנהל מולם, הטיפול אצלם לוקח חודשים ארוכים ומייגעים.

 

קש חתמים סקוריטס
מבטחות בעיקר משאיות ואוטובוסים. ההתנהלות מסורבלת מאוד – מול מוקדנים ו/או מיילים שלא נענים.

 

המלצות
אני מציע שלשכת סוכני ביטוח תשב עם הוועדות הנוגעות בדבר כדי לעשות סדר בנושא החברות שלא בפיקוח להקל על ההתנהלות היום יומית.

**הנתונים שהוצגו בכתבה זו מבוססים על ניסיונו האישי של ראובן סחייק בעת עבודתו בחברת קופל גרופ.

תיקון מדיח כלים | תיקון מוצרי חשמל | צרו קשר עם קופל גרופ 6465*

Electro Kopell – תיקון מדיח כלים | תיקון מוצרי חשמל

תיקון מדיח כלים, מכונת כביסה, מזגן ומקרר הם רק חלק ממכשירי החשמל המופיעים בכתב השירות הייחודי שלנו!

Electro Kopell הינה מחלקה הנותנת שירות תיקונים למוצרי חשמל ואלקטרוניקה ביתיים עד בית הלקוח.

צריך טכנאי למכונת כביסהטכנאי למזגןטכנאי למקרר? אצלנו תקבל שירות מקצועי ומהיר למוצרי החשמל שלך!

מוצר הדגל של החברה – חבילת Diamond. רק אנחנו מתחייבים על מוצר חדש תמורת ישן (אם לא הצלחנו לתקן).

חבילה המעניקה לזכאים.

החברה מתחייבת להגעת טכנאי עד 24 שעות מרגע פתיחת קריאת השרות.

(עפ"י כתב השירות – Diamond) במקרה של קלקול (שלא ניתן לתיקון) ו/או אם אין חלקי חילוף למוצר התקול – אנחנו מתחייבים על מוצר חדש תמורת ישן.

הנכם מוזמנים להיכנס לדף הפייסבוק שלנו – קופל גרופ לראות ולשמוע סרטונים אמיתיים ללא עריכה ששלחו לקוחות מרוצים מהשירות.

הצטרפו לשירות תיקונים מוצרי חשמל ותוכלו להיות בראש שקט.

  1. המנוי נמכר ככתב שירות ללקוחות המחזיקים במוצרי חשמל ביתיים תקינים הזכאים לשירות של טכנאים מקצועיים ומיומנים בכל רחבי הארץ.
  2. המנוי אינו חלק מפוליסת הביטוח.
  3. מוקד השירות הינו מוקד המספק מענה אנושי, אדיב ומקצועי.
  4. המוקד עומד לרשות המנויים 24/7 בטלפון 6465* לפתיחת קריאות שירות.

 

קופל גרופ (סטארט שירותי רכב בע"מ)

קופל גרופ הינה חברה פרטית המספקת לצרכן מגוון פתרונות תחת קורת גג אחת.

בראש החברה עומד המנכ"ל והבעלים מר מיקי קופל, איש עסקים בעל ניסיון רב בתחום הביטוח והריידרים.
מר קופל מוביל את החברה משנת 1999 וכבעלים משנת 2005.

קופל גרופ עובדת בשיתוף פעולה כתף אל כתף עם סוכני הביטוח בישראל.

קופל גרופ מטפלת מדי חודש ב-1,500 קריאות שירות וב כ-300,000 לקוחות שנהנים משירות אמין,
זמין ומהיר באמצעות עובדים ותיקים ומקצועיים העובדים בסביבת עבודה ממוחשבת והמתקדמת ביותר בענף.

מותג Start Car Kopell מציע לצרכן הפרטי שירותי דרך, גרירההשכרת רכב חליפי ו-שמשות בכל רחבי הארץ.
במסגרת מותג זה מציעה קופל גרופ שירותים נוספים כשירות עצמאי או כחבילות משודרגות.
השירות נמכר באמצעות כ-1,500 סוכני הביטוח אשר מהווים זרוע שיווקית איתנה בתחום הריידרים.

מותג New Media Kopell מציע ללקוחותיו העסקיים שירותי גרפיקה, מיתוג ונראות ברשתות חברתיות..
הצוות המקצועי דוגל ביחס אישי ובליווי מקצועי תוך מתן דגש על דיוק, חדשנות ויצירתיות.

מותג JOBBIT הפתרון המושלם למעסיקים. מציע ללקוחותיו העסקיים שירותי תפעול פנסיוניים.
השינויים הרגולטוריים שחלו לאחרונה בענף הביטוח הטילו אחריות עצומה על המעסיקים בנושא הפקדות הכספים וסליקתם.
אנחנו ב-JOBBIT  נותנים ללקוחותינו המעסיקים שקט נפשי ומלווים את העסק באופן מקצועי ויעיל.

 

לרשות לקוחותינו עומד מוקד שירות אנושי הפעיל 24/7.

 

טכנאי כביסה | שירותי טכנאי מכונת כביסה 24/7 | 6465* מכל טלפון

טכנאי כביסה

מכונות הכביסה הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. הן חוסכות מאיתנו שעות של עבודה פיזית
וייתכן שאף עושות עבודה טובה יותר מאיתנו. אך מה עושים כאשר הן מתקלקלות?

במצב זה אנו זקוקים בדחיפות לטכנאי מכונות כביסה שיחזיר אותנו במהירות לשגרה,
שכן לא לכולנו יש זמן לכבס את הבגדים שלנו ביד, שלא לדבר על מקרה בו אנו עומדים
בפני אירוע חשוב והצורך בבגדים נקיים הופך לדחוף יותר. כמובן שמומלץ תמיד לפנות
לטכנאי אמין, מוכר ומנוסה בעבודתו על מנת לקבל את השירות הטוב ביותר.

לפנייה למוקד חייגו 6465*

בוחרים טכנאי כביסה

בחירת טכנאי מכונות כביסה היא משימה לא פשוטה: מכונת כביסה שהתקלקלה יכולה להוות כאב ראש רציני למשפחות,
שכן בני הבית מחליפים בגדים בלי סוף בכל יום ובמהירות נערמת לה ערימת כביסה חדשה.
הטכנאי שנבחר להזמין בסופו של דבר יהיה חייב להיות מקצועי וותיק בעבודתו, אבל איך בוחרים אותו?

  • מקצועיות – חשוב לבקש מהטכנאי להראות לכם תעודת מקצוע שמוכיחה שלמד את המקצוע,
    מהסיבה שטיפול לא נכון במכונת כביסה עלול להזיק לה או להשבית אותה לחלוטין.

  • ניסיון ואמינות – על מנת לוודא את אלו, חשוב לבצע סקר שוק לפני שאתם מזמינים אליכם את הטכנאי.
    במהלך ביקורו למטרת בדיקת המכונה, השתדלו להישאר בסביבה, כך תוכלו לראות אם הוא מצליח
    לאתר את הבעיה בקלות (כפי שבעל מקצוע מיומן בדרך כלל מצליח) ולמצוא לה פתרון בהתאם.

  • עלויות – בהמשך לעבודת המחקר שלכם, יש לשים לב במיוחד למחירים: טכנאי שיציע לכם מחיר
    זול מידי, עלול לבצע עבודה בהתאם. לעומתו, טכנאי אחר שהמחירים שלו סבירים גם כנראה יבצע
    עבודה יסודית ומקצועית יותר. שימו לב גם לדרך בה הוא מטפל בבעיה: אם לדוגמא קניתם מכונת
    כביסה ממש לא מזמן והטכנאי כבר מציע לכם להחליף יותר מידי חלקים ממנה, כנראה שמנסים
    להפיל אתכם למעשה מרמה.

  • נגישות – מכיוון שתקלה במכונת הכביסה היא, במילים עדינות, כאב ראש שפוגע בשגרה,
    אנו מעוניינים שהתיקון יתבצע במהירות. לכן, כדאי להזמין טכנאי שנמצא קרוב אליכם מבחינה
    גאוגרפית כך שיוכל להגיע בזמן סביר ולטפל בבעיה.

שירותי טכנאי מכונת כביסה 24/7

בדומה לכל מכשיר חשמלי אחר, גם למכונת הכביסה שורה של תקלות אפשריות: החל ממים שאינם
מתחממים וכתוצאה מכך האבקה והמרכך אינם יכולים לבצע את פעולתם כראוי, משאבת המים הפסיקה
לעבוד ומים מצטברים לפתע מתחת למכונת הכביסה, לחצניי הפעולה מפסיקים לעבוד והרשימה עוד ארוכה.

אנו בקופל גרופ (סטארט שירותי רכב בע"מ) מבינים כמה חשוב הוא תפקוד רציף של מכונת הכביסה
ועומדים לרשותכם במוקד שירות טלפוני אדיב ומקצועי 7\24, המפעיל טכנאיי תיקון מכונות כביסה בתיאום
מלא מול הלקוח ובזמנים שנוחים לו. אז בפעם הבאה שאתם מוצאים עצמכם עומדים מול ערימת כביסה
והמכונה לא עובדת – אל תהססו, צרו קשר בהקדם ואנו נדאג להחזיר אתכם לשגרה.

איך בוחרים טכנאי מדיח כלים בחכמה? Electro Kopell שירות תיקונים למוצרי חשמל ביתיים

מתי זקוקים לטכנאי מדיח? זוכרים את הרגע בו רכשתם את מדיח הכלים שלכם?
לפתע נחשפתם לעולם חדש של פשטות ונוחות. לא להאמין כמה זמן עבודה חוסך מדיח הכלים,
כמובן יש להזכיר את העובדה שלא כולנו מוצאים הנאה בפעולת שטיפת הכלים.
כמה נורא הרגע בו מדיח הכלים מתקלקל! תיקון מדיח כלים הוא קריטי כל כך לחלק מהאנשים
ומכאן הדרך לביצוע פעולות נמהרות מידי היא קצרה.

לפנייה למוקד חייגו 6465*

בהתחלה, עוד לפני שהשלמנו עם רוע הגזירה והבאנו שאין מנוס מלהוציא את הכלים המלוכלכים מהמדיח לשטיפה ידנית,
ייתכן שננסה לאתר את הבעיה בעצמנו ואף לפתור אותה. נכבה ונדליק שוב ושוב, נזדחל בתוך הארונות שמאחורי המדיח
וננסה לברר האם הישועה נמצאת שם. בסופו של דבר, כשייתכן וגרמנו אפילו יותר נזק, נבין שהפתרון הטוב ביותר עבורנו
נמצא כנראה בידיו של איש מקצוע.

לתיקון מדיח כלים – בוחרים טכנאי מדיח מקצועי

הזמנת איש מקצוע לביתנו יכולה להיות כאב ראש לא קטן לפעמים. כולנו יודעים שלקרוא לטכנאי הראשון שיעלה החיפוש שלנו,
יכול להתברר כטעות שתעלה לנו הרבה כסף ואולי אפילו מכשיר חדש. תיקון מדיח כלים חייב להתבצע בידיים מקצועיות ואמינות
וכדאי שבכל זאת נכיר בעצמנו כמה מהתקלות האפשריות שיכולות להתגלות במדיח הכלים שלנו, לפני שניגש לשלב סקר השוק
והזמנת איש המקצוע:

 

  • סתימה – לעיתים, צינורות ממטרות המים של מדיח סתומות. המשמעות היא, שהכלים שלנו ייצאו מהמדיח כשהם עדיין מלוכלכים.
  • טיימר תקול – הטיימר אחראי על הקצאת הזמן לכל פעולה שהוגדרה למדיח; זרימת מים, ניקוי ושטיפה ועוד.
    תקלות בטיימר הן שכיחות יחסית מכיוון שמדובר ברכיב רגיש.

  • פילטר תקול – הפילטר אחראי על סינון המים ובין השאר גם על ניקיון המכשיר עצמו. הפילטר קולט את הפסולת
    שהכלים שלנו משאירים ודואג שהמים יישארו כמה שיותר נקיים.

  • דלת המדיח – אחת הנקודות בבטיחות השימוש במדיח, היא העובדה שהוא יפעל אך ורק אם הדלת שלו סגורה לחלוטין
    (בדומה למכונת כביסה). לעיתים הבעיה תיגרם מהסיבה הפשוטה שלא הכנסנו את הכלים בצורה המאפשרת סגירה של הדלת
    ולעיתים יהיה מדובר בתקלה בשרוול הגומי של הדלת.

לאחר שלמדנו פחות או יותר כיצד מורכב המדיח שלנו, נוכל לעבור לשלב סקר השוק: חיפוש באינטרנט, רשתות חברתיות,
בירור אצל הקרובים לנו להמלצות, שיחה עם טכנאים בטלפון, וידוא מלא עם הטכנאי איתו יצרנו קשר שהוא בעל תעודת מקצוע
וכמובן ותק במקצוע. לאחר שביצענו שלבים אלו, נוכל להיות בטוחים שהזמנו איש מקצוע אמין.

שירות טכנאי מדיח כלים 24/7 – אל תתפשרו על הנוחות שלכם!

נכון, מדיח כלים תקול הוא לא בעיה דחופה כמו מקרר לדוגמא.
אבל אנחנו בחברת קופל גרופ (סטארט שירותי רכב בע"מ) יודעים עד כמה הנוחות חשובה לכם.
לכן, אם מדיח הכלים שלכם התקלקל בדיוק לאחר ארוחת חג מרובת אורחים, אל תרגישו חסרי אונים.
התקשרו למוקד שלנו הפועל בכל ימי השבוע ובכל שעות היממה (מלבד יום הכיפורים)
ואנחנו נדאג לקשר אתכם עם איש מקצוע אמין ומקצועי שיגיע עד אליכם, בזמן הנוח לכם ביותר.

מחפשים טכנאי מכונת כביסה? Electro Kopell מציעה לכם שירות תיקונים למוצרי חשמל ביתיים

טכנאי מכונת כביסה – להזמנת טכנאי

Electro Kopell הינה מחלקה הנותנת שירות תיקונים למוצרי חשמל ואלקטרוניקה ביתיים עד בית הלקוח.

צריך טכנאי למכונת כביסהטכנאי למזגןטכנאי למקרר? אצלנו תקבל שירות מקצועי ומהיר למוצרי החשמל שלך!

מוצר הדגל של החברה – חבילת Diamond. רק אנחנו מתחייבים על מוצר חדש תמורת ישן (אם לא הצלחנו לתקן).

חבילה המעניקה לזכאים.

החברה מתחייבת להגעת טכנאי עד 24 שעות מרגע פתיחת קריאת השרות.

(עפ"י כתב השירות – Diamond) במקרה של קלקול (שלא ניתן לתיקון) ו/או אם אין חלקי חילוף למוצר התקול – אנחנו מתחייבים על מוצר חדש תמורת ישן.

הנכם מוזמנים להיכנס לדף הפייסבוק שלנו – קופל גרופ לראות ולשמוע סרטונים אמיתיים ללא עריכה ששלחו לקוחות מרוצים מהשירות.

הצטרפו לשירות תיקונים מוצרי חשמל ותוכלו להיות בראש שקט.

  1. המנוי נמכר ככתב שירות ללקוחות המחזיקים במוצרי חשמל ביתיים תקינים הזכאים לשירות של טכנאים מקצועיים ומיומנים בכל רחבי הארץ.
  2. המנוי אינו חלק מפוליסת הביטוח.
  3. מוקד השירות הינו מוקד המספק מענה אנושי, אדיב ומקצועי.
  4. המוקד עומד לרשות המנויים 24/7 בטלפון 6465* לפתיחת קריאות שירות.

 

קופל גרופ (סטארט שירותי רכב בע"מ)

קופל גרופ הינה חברה פרטית המספקת לצרכן מגוון פתרונות תחת קורת גג אחת.

בראש החברה עומד המנכ"ל והבעלים מר מיקי קופל, איש עסקים בעל ניסיון רב בתחום הביטוח והריידרים.
מר קופל מוביל את החברה משנת 1999 וכבעלים משנת 2005.

קופל גרופ עובדת בשיתוף פעולה כתף אל כתף עם סוכני הביטוח בישראל.

קופל גרופ מטפלת מדי חודש ב-1,500 קריאות שירות וב כ-300,000 לקוחות שנהנים משירות אמין,
זמין ומהיר באמצעות עובדים ותיקים ומקצועיים העובדים בסביבת עבודה ממוחשבת והמתקדמת ביותר בענף.

מותג Start Car Kopell מציע לצרכן הפרטי שירותי דרך, גרירההשכרת רכב חליפי ו-שמשות בכל רחבי הארץ.
במסגרת מותג זה מציעה קופל גרופ שירותים נוספים כשירות עצמאי או כחבילות משודרגות.
השירות נמכר באמצעות כ-1,500 סוכני הביטוח אשר מהווים זרוע שיווקית איתנה בתחום הריידרים.

מותג New Media Kopell מציע ללקוחותיו העסקיים שירותי גרפיקה, מיתוג ונראות ברשתות חברתיות..
הצוות המקצועי דוגל ביחס אישי ובליווי מקצועי תוך מתן דגש על דיוק, חדשנות ויצירתיות.

מותג JOBBIT הפתרון המושלם למעסיקים. מציע ללקוחותיו העסקיים שירותי תפעול פנסיוניים.
השינויים הרגולטוריים שחלו לאחרונה בענף הביטוח הטילו אחריות עצומה על המעסיקים בנושא הפקדות הכספים וסליקתם.
אנחנו ב-JOBBIT  נותנים ללקוחותינו המעסיקים שקט נפשי ומלווים את העסק באופן מקצועי ויעיל.

 

לרשות לקוחותינו עומד מוקד שירות אנושי הפעיל 24/7.

 

גררים – להזמנת גרר (גם אם אתם עדיין לא מנויים שלנו) – חייגו 5676*

גררים – להזמנת גרר – חייגו 5676*

(גם אם את/ה עדיין לא מנוי/ה שלנו)

חפשת תוכן בנושא: גררים

להזמנת גרר חייגו 5676*

מותג Start Car Kopell מציע לצרכן הפרטי שירותי דרך וגרירההשכרת רכב חליפי ושמשות בכל רחבי הארץ.
במסגרת מותג זה מציעה קופל גרופ שירותים נוספים כשירות עצמאי או כחבילות משודרגות.
השירות נמכר באמצעות כ-1,500 סוכני הביטוח אשר מהווים זרוע שיווקית איתנה בתחום הריידרים.

קופל גרופ מטפלת מדי חודש ב-1,500 קריאות שירות וב כ-300,000 לקוחות שנהנים משירות אמין,
זמין ומהיר באמצעות עובדים ותיקים ומקצועיים העובדים בסביבת עבודה ממוחשבת והמתקדמת ביותר בענף.

לרשות לקוחותינו עומד מוקד שירות אנושי הפעיל 24/7.

אם ברצונך להזמין שירותי גרירה, באפשרותך לחייג ל- 5676*

שירותי גרר חדרה – להזמנת גרר | חייגו מכל טלפון 5676*

שירותי גרר חדרה – להזמנת גרר – חייגו 5676*

(גם אם את/ה עדיין לא מנוי/ה שלנו)

חפשת תוכן בנושא: שירותי גרר חדרה

להזמנת שירותי דרך וגרירה חייגו 5676*

מותג Start Car Kopell מציע לצרכן הפרטי שירותי דרך וגרירההשכרת רכב חליפי ושמשות בכל רחבי הארץ.
במסגרת מותג זה מציעה קופל גרופ שירותים נוספים כשירות עצמאי או כחבילות משודרגות.
השירות נמכר באמצעות כ-1,500 סוכני הביטוח אשר מהווים זרוע שיווקית איתנה בתחום הריידרים.

קופל גרופ מטפלת מדי חודש ב-1,500 קריאות שירות וב כ-300,000 לקוחות שנהנים משירות אמין,
זמין ומהיר באמצעות עובדים ותיקים ומקצועיים העובדים בסביבת עבודה ממוחשבת והמתקדמת ביותר בענף.

לרשות לקוחותינו עומד מוקד שירות אנושי הפעיל 24/7.

אם ברצונך להזמין שירותי גרירה, באפשרותך לחייג ל- 5676*

גרירת רכב בחיפה – להזמנת גרר מכל טלפון 5676*

גרירת רכב בחיפה – להזמנת גרר מכל טלפון  5676*

(גם אם את/ה עדיין לא מנוי/ה שלנו)

חפשת תוכן בנושא: גרירת רכב בחיפה

להזמנת שירותי דרך וגרירה חייגו 5676*

מותג Start Car Kopell מציע לצרכן הפרטי שירותי דרך וגרירההשכרת רכב חליפי ושמשות בכל רחבי הארץ.
במסגרת מותג זה מציעה קופל גרופ שירותים נוספים כשירות עצמאי או כחבילות משודרגות.
השירות נמכר באמצעות כ-1,500 סוכני הביטוח אשר מהווים זרוע שיווקית איתנה בתחום הריידרים.

קופל גרופ מטפלת מדי חודש ב-1,500 קריאות שירות וב כ-300,000 לקוחות שנהנים משירות אמין,
זמין ומהיר באמצעות עובדים ותיקים ומקצועיים העובדים בסביבת עבודה ממוחשבת והמתקדמת ביותר בענף.

לרשות לקוחותינו עומד מוקד שירות אנושי הפעיל 24/7.

אם ברצונך להזמין שירותי גרירה, באפשרותך לחייג ל- 5676*

גורר – להזמנת גרר (גם אם את/ה עדיין לא מנוי/ה שלנו) – חייג/י 5676*

גורר – להזמנת גרר – חייג/י 5676*

(גם אם את/ה עדיין לא מנוי/ה שלנו)

חפשת תוכן בנושא: גורר

אנו מתנצלים, עמוד זה עובר תהליך שידרוג ובקרוב את  שחיפשת יהיה זמין.
אם ברצונך ליצור קשר איתנו, באפשרותך לחייג ל- 5676*

או בטופס צור קשר בו תוכל/י לבחור את נושא הפנייה כגון שירותי גרר אשדוד או כל נושא אחר.

קופל גרופ (סטארט שירותי רכב בע"מ)

קופל גרופ הינה חברה פרטית המספקת לצרכן מגוון פתרונות תחת קורת גג אחת.

בראש החברה עומד המנכ"ל והבעלים מר מיקי קופל, איש עסקים בעל ניסיון רב בתחום הביטוח והריידרים.
מר קופל מוביל את החברה משנת 2005 וכבעלים משנת 2010. מזה למעלה מעשור
וחצי פועל מר קופל בשיתוף פעולה כתף אל כתף עם סוכני הביטוח בישראל.

מותג START CAR KOPELL מציע לצרכן הפרטי שירותי דרך, גרירההשכרת רכב חליפי ושמשות בכל רחבי הארץ.
במסגרת מותג זה מציעה קופל גרופ שירותים נוספים כשירות עצמאי או כחבילות משודרגות.
השירות נמכר באמצעות כ-1,500 סוכני הביטוח אשר מהווים זרוע שיווקית איתנה בתחום הריידרים.

מותג ELECTRO KOPELL מציע לצרכן שירות תיקונים למוצרי חשמל ביתיים במסגרת חבילות ייחודיות ואטרקטיביות הכוללות גם מוצר חדש אם לא הצלחנו לתקן.
באפשרות הצרכן לבחור מבין מספר חבילות ולהתאים את השירות לצרכיו האישיים.

מותג NEW MEDIA KOPELL מציע ללקוחותיו העסקיים שירותי מיתוג, פרסום וקידום ברשתות החברתיות.
הצוות המקצועי דוגל ביחס אישי ובליווי מקצועי תוך מתן דגש על דיוק, חדשנות ויצירתיות.

מותג JOBBIT הפתרון המושלם למעסיקים. מציע ללקוחותיו העסקיים שירותי תפעול פנסיוניים.
השינויים הרגולטוריים שחלו לאחרונה בענף הביטוח הטילו אחריות עצומה על המעסיקים בנושא הפקדות הכספים וסליקתם.
אנחנו ב-JOBBIT  נותנים ללקוחותינו המעסיקים שקט נפשי ומלווים את העסק באופן מקצועי ויעיל.

קופל גרופ מטפלת מדי חודש ב-1,500 קריאות שירות וב כ-300,000 לקוחות שנהנים משירות אמין,
זמין ומהיר באמצעות עובדים ותיקים ומקצועיים העובדים בסביבת עבודה ממוחשבת והמתקדמת ביותר בענף.

לרשות לקוחותינו עומד מוקד שירות אנושי הפעיל 24/7.

אם ברצונך ליצור קשר איתנו, באפשרותך לחייג ל- 5676*

או בטופס צור קשר בו תוכל/י לבחור את נושא הפנייה כגון שירותי גרר אשדוד או כל נושא אחר.

צור קשר
צפה

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני